Alla inlägg under januari 2011

Av Persdotter - 4 januari 2011 19:52

Vet inte riktigt vad jag ska börja med att skriva idag, är allt på samma gång. Dagen började skit och slutar väl så med. Visst de har funnits en del positiva saker idag, men de är ALLTID så att de negativa tar över.

Sitter här nu med min kaffekopp och lyssnar på musik, känner att de saknas något trotts att de vara har gått några timmar. Lämnade nämligen bort Texas idag   

Och i morgon så åker Devil med, jag vet att de är bäst så här men de gör så otroligt ont i mig. När jag gick med Texas i famnen ut till bilen skakade både han och jag, önskar att allt vore annorlunda. Men de blir bäst så här...


  Texas & Devil

Världens finaste kisar, kommer alltid att ha en plats hos mig  



Fan, jag visste verkligen inte att dessa kisar kunde ha en sådan plats hos mig som de har. Usch, kommer sakna dom så mkt!

Men men, nog pratat om de annars kommer nog detta blogginlägg enbart handla om dom   Hehe!


Jo just de, jag hade ju en sak att skriva om DIG med! Fy fan vad jag HATAR dig nu, eller nej hata är ett stark ord. Men jag är så otroligt förbannad på dig! Du fick mig att tro ngt helt annat om dig, alla andra hade nog rätt ändå! Åhh, de finns så mkt ord som du är just nu men som jag ändå inte orkar slösa på DIG. Du är inet ens vatten värd för mig längre, du kommer ALDRIG att få mig till att lita på dig igen!!! DITT JÄVLA AS!!


Och till dig, ja du vet vem du är. Jag finns här och lämnar dig aldrig, ALDRIG!! Men jag måste ändå säga FÖRLÅT!!!  


Tur att jag vet vilka mina riktigt närmsta vänner är, ni betyder mer än vad ni själva kan förstå! Även fast jag inte alltid hör av mig 24/7 så betyder inte de att jag inte bryr mig om er för de gör jag. Men riktiga vänner är sådana där de kan ta 2-3 månader innan man kan höra av varandra, men sen när man väl gör de så är allt som de alltid har varit. Håll fast vid era riktigt vänner!


  Har jag någon gång berättat hur mycket du betyder för mig?

Eller hur mycket jag älskar dig och vill leva med dig?

Du är mitt allt och jag älskar dig

Du & Jag

  


Puss & Kram / Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards