Alla inlägg under mars 2011

Av Persdotter - 3 mars 2011 12:52

Nu är äntligen hela lägenheten städad, så otroligt skönt. Dammsugit, torkat golven, dammtorkat, har till och med skurat ALLA kakelplattorna i badrummet 

Som jag sa till Mc Dreamys kompis: - Man märker så fort jag är hemma om dagarna och inte jobbar, då är de kliniskt rent. Iaf nu förtiden. Nu vill jag bara tvätta täckerna, kuddarna och madrassen med sen är jag nöjd, men hur jag ska lyckas med det är en bra fråga. Har tvättstugan i morgon, MEN både jag och Mc Dreamy jobbar   så detta vet jag inte riktigt hur vi ska lösa. Har kvällen så har vi tur så hinner vi nog några maskiner iaf.

Far var här en runda på fika, hur mysigt som helst. Saknar honom  Blir ju inte att man träfafs så ofta tyvärr.


Väntar på att klockan ska gå så man kan trava in mot stan och gå på körlektionen, är en aningen nervös tror jag nog. Pirrar lite i magen min. Men äh, de kommer gå så bra så!

I helgen blir det bara lugnt och en massa mys med underbara Mc Dreamy. Nästa vecka smäller ju de som sagt, suck! Vill bara ha det överstökat NU!


Nu kaffe och mys med Tyzon!


Puss & Kram/ Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards