Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Panikskit!

Av Persdotter - 26 april 2012 19:04

Igår hände det som inte fick hända, som jag har sagt aldrig mer kommer hända igen! Paniken! Vi skulle bara ut och handla, jag känner hur jag börjar kallsvettas, må illa, få svårt att andas och vill helt enkelt bara därifrån. Jag vet inte varför den kom, men f*n vad jag hatar den känslan! Känner mig så maktlös, jag kan inte göra någonting för kroppe blir som förlamad/förstelnad och jag står bara still. Trampar på samma ställe, kommer ingenstans! Vill bara fly! Visst har jag mina aningar om varför jag fick panikattacken men ingenting jag vill gå ut med här. Älsklingen frågade om jag hade tagit min medecin och såklart de hade jag, tar alltid den till första koppen med kaffe. Ska jag behöva öka min dos?! Måste jag de? JAG VILL INTE DE! Ska jag behöva gå och "prata" med någon IGEN?! Blää! Jag hatar att sitta och berätta hur mitt liv har varit, dra upp en massa jobbig skit orkar jag inte med.

NEJ, jag ska fixa detta själv. Vet att jag har mina underbar vid min sida som ställer upp<3


Nog pratat om de! Kände att jag behövde få ur mig lite. Som sagt idag har de inte hänt allt för mkt, älsklingen har tvättat medans jag och Lilltrollet har myst en massa! Pga gårdagen har jag varit helt tom och slö idag, inte många knop direkt!

I morgon blir det upp tidigt och fixa allt som ska fixas innan de underbara flickorna kommer. Måste även hem en runda för att plocka fram världens bästa fasters saker som hon ska ta med sig hem igen. Hoppas på att kunna träffas mer än bara några få minuter. MÅSTE verkligen försöka åka upp dit snart! Saknar ju hela lilla "byn" faktiskt. Hoppads iaf på en helg med en massa bus och mys! Fullt upp med andra ord :)


Nu har äntligen mitt älskade Lilltroll somnat, så nu blir de på med lite kaffe och sen ringa den lilla bitska för att skvallra som vanligt ;) haha


Puss och Kram/ Persdotter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persdotter - 20 oktober 2012 09:10


  Då var det gjort, ett sista farväl att Lilltrollets pappa. Igår var urnsättningen, otroligt fint! Faster L bar honom från kyrkan och fram till hans plats underklockringning, Faster L, Prästen, jag och Lilltrollet gick först. Väl framme vid pla...

Av Persdotter - 27 september 2012 12:51


Då sitter vi i bilen påväg hem igen, har haft de toppen dessa dagar. Hela familjen behövde komma ifrån Karlskrona ett tag efter allt som har hänt nu den senaste tiden. Får väl erkänna att de gör ont i hjärtat att lämna Hjo, men åker snart upp igen ä...

Av Persdotter - 5 september 2012 20:52

Har flera gånger försökt sätta mig och blogga men har verkligen inte kunnat, orden tar slut. Jag börjar om och skriver en massa, läser igenom och raderar. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig innan jag spricker. Såg att mitt sista blogginl...

Av Persdotter - 25 april 2012 08:19

God morgon alla glada! Vet inte direkt om detta vädret är så glatt egentligen, grått och disigt. Var är min varma vår?! Vill ha värme nu! Har varit uppe med Lilltrollet en timme redan, hon ville inte somna om trotts att mamma helst ville att hon ...

Av Persdotter - 24 april 2012 20:23

Efter en ganska låång s.k.a "bloggpaus" är jag åter på banan igen, känns ganska skönt måste jag säga. Har haft fullt upp med ALLT så bloggen har tyvärr fått komma i kläm. Men de ska vi nog försöka ändra på igen:) Sitter just nu hemma hos finaste oc...

Ovido - Quiz & Flashcards