Alla inlägg den 28 september 2010

Av Persdotter - 28 september 2010 17:15

Då var denna tisdagen avklarad och jag mår bättre än någonsin! Tänk att ett jobb kunde få mig att må så bra, hehe jag kanske borde börjat jobba lite tidigare! Hihi! Som Babe sa till mig: "WOW, har du redan förstått vad livet går ut på?" Men hon har ju rätt i det hon säger och jag får väl ta och erkänna att NU har jag väl förstått mig på allt.

Kom iaf hem för en timme sen, var även inne och lämnade in ett par stövlar på omklackning och sen ska jag få kedjan fixad *äntligen*. Så nu har jag en massa skor att byta mellan igen, köpte ju skor i söndags.


Ett par svarta höga uggs, ett par beigea korta uggs och sen ett par svarta stövlar  Varma och sköna så jag slipper mina frostblåsor, skit nöjd iaf!




Sen är jag faktiskt sugen på att köpa ett par till. Dom är verkligen JÄTTE snygga! Gahh, vill bara ha!

Så äckligt snygga!Ge mig!


Nu har jag blivit lite galen i skor igen, men nu när jag väl jobbar och tjänar pengar så är de klart att jag ska unna mig endel!Tycker jag iaf.

Nehe, nu blir de lite kaffe och en cigg.


Puss & Kram /Persdotter

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards