Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Rätt eller fel?!

Av Persdotter - 29 november 2011 10:57

Tänk egentligen vad mycket människor det finns som vill förstöra för en och som blir glada när allt går åt helvete?! Vad har man gjort de människor egentligen?! Just de, ingenting! Varför är människor så onda egentligen?

Visst, jag kan oxå vara ond, MEN de är om människan i fråga har gjort mig ngt. Att bli glad när de går dåligt för en människa man varken känner eller vet ngt om, så fel! Att hysa agg mot en människa som har gjort en ngt är normalt, de är ju försvars mekanismen som sätter igång så fort någon försöker såra eller förstöra. Jag förstår inte hur vissa människor resonerar?! Visst jag har inte varit guds bästa barn och nej jag har inte varit snäll mot alla jag möt, MEN jag har ändra mig, jag har mognat. Men att vara över 30 och fortf tycka att de är okej att förstöra för någon man inte känner m.m är dock inte okej! Tex. Jag har ALDRIG önskat en annan människa döden eller hatat någon så mkt som när du sa som du sa. "När hon ringer om Stella så ta de med en nypa salt". Hur tänker man då egentligen? Eller tänker man överhuvutaget? Jag tycker personligen att de är ett påhopp både mot mig och Stella. Skulle jag ljuga om att min dotter var i fara? Skulle jag överdriva med att hon fick andnöd?! Bara säga de för att de var en kul grej?! NEJ! Stella är mitt allt och jag skyddar henne med mitt liv! Jag har ALDRIG älskat ngn så mkt som jag älskar henne! 

Att vara över 30 och ha egna barn men att säga "ta de med en nypa salt", hur funtad är man då?! Jag fattar verkligen inte! Någon själ där ute som kanske skulle kunna förklara detta för mig?! Eller är de så att bara jag tycker de är fel???!!!

 
 
Ingen bild

Anna Varenhed

29 november 2011 11:26

Nemen Herregud vad förbannad jag blir när jag läser detta, inte fan har du gjort något fel. Klart man skyddar sitt barn och händer de nått blir man ju orolig . Och personen som pratar om "ta det med en nypa salt" värkar ju inte direkt ha ngn fom av empati/sympati alls i min åsikt! förstår att du blir arg. Va rädd om dej och tözabiten kram Anna <3

 
Ingen bild

Daniel

29 november 2011 13:57

undrar hur den personens barn egentligen mår om man säger så egentligen antagligen skit kan man inte ta hand om sitt eget så ska man inte gå på andras man ska inte ens gå på andras heller för det är så jävla omoget att ens göra det jag personligen vet hur de där funkar hon/han är avis på dig Maja eller så är han/hon en stor bitter fitta som kan gå o hänga sig själv // Kram Daniel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persdotter - 20 oktober 2012 09:10


  Då var det gjort, ett sista farväl att Lilltrollets pappa. Igår var urnsättningen, otroligt fint! Faster L bar honom från kyrkan och fram till hans plats underklockringning, Faster L, Prästen, jag och Lilltrollet gick först. Väl framme vid pla...

Av Persdotter - 27 september 2012 12:51


Då sitter vi i bilen påväg hem igen, har haft de toppen dessa dagar. Hela familjen behövde komma ifrån Karlskrona ett tag efter allt som har hänt nu den senaste tiden. Får väl erkänna att de gör ont i hjärtat att lämna Hjo, men åker snart upp igen ä...

Av Persdotter - 5 september 2012 20:52

Har flera gånger försökt sätta mig och blogga men har verkligen inte kunnat, orden tar slut. Jag börjar om och skriver en massa, läser igenom och raderar. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig innan jag spricker. Såg att mitt sista blogginl...

Av Persdotter - 26 april 2012 19:04

Igår hände det som inte fick hända, som jag har sagt aldrig mer kommer hända igen! Paniken! Vi skulle bara ut och handla, jag känner hur jag börjar kallsvettas, må illa, få svårt att andas och vill helt enkelt bara därifrån. Jag vet inte varför den k...

Av Persdotter - 25 april 2012 08:19

God morgon alla glada! Vet inte direkt om detta vädret är så glatt egentligen, grått och disigt. Var är min varma vår?! Vill ha värme nu! Har varit uppe med Lilltrollet en timme redan, hon ville inte somna om trotts att mamma helst ville att hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards