Alla inlägg den 6 december 2011

Av Persdotter - 6 december 2011 12:15

Sitter och väntar med spänning för att få ett svar, känns som att jag har väntat i evighet! Varför får jag inget svar? Ska de behöva ta så här lång tid? Ska jag behöva sitta som på nålar fram till att stenen slutligen trillar ner? Kan inget göra mer än att hålla tummarna och hoppas på att de kan vara ljuset i tunneln för min del nu.

Har suttit och tänkt en del (ovanligt va?). Alla julpyntar och gör de fint i sina hem, men vad gör jag? Sitter hemma hos vänner och hos mor min för jag har inget hem än. Jag har ingen plats som jag kan kalla mitt egna, inget där jag bara får vara jag och lilltrollet. Jag flyttar runt i en kappsäck och tar en dag i taget. Funderar mycket på hur Lilltrollets första jul kommer att bli, kommer vi att ha ett eget hem då? Eller kommer de vara som de är nu? Usch, jag vet att jag är otroligt negativ idag men nu tycker jag faktiskt att de kan börja hända lite!

Ovido - Quiz & Flashcards