Alla inlägg den 25 april 2012

Av Persdotter - 25 april 2012 08:19

God morgon alla glada!

Vet inte direkt om detta vädret är så glatt egentligen, grått och disigt. Var är min varma vår?! Vill ha värme nu!

Har varit uppe med Lilltrollet en timme redan, hon ville inte somna om trotts att mamma helst ville att hon skulle de;) Haha! Älsklingen ligger fortf och sover, han har varit så snäll och gått upp med oss nu massa dagar i rad så kände att han faktiskt kunde få sova ut idag. Så snäll jag är! Haha! Lilltrollet ligger här på golvet och pratar för fullt:) Själv sitter jag i soffan med kaffekoppen i högsta hugg och bara njuter:) Jag har världens finaste Lilltroll<3

Lugn dag idag skulle jag tro, enbart skitväder så de blir nog inga långpromenader idag inte :( Om då inte vädret ändrar sig ;)

Nehe, dricka upp kaffet och sen busa med Lilltrollet!<3


Ha en trevlig Onsdag allihopa!

Puss & Kram/ Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards