Alla inlägg den 2 december 2010

Av Persdotter - 2 december 2010 20:40

Fick mig en bra dag till sist ändå. Tack underbara Tizia!


Var ute och busade med Tyzon i snön, Tizia filmade allt. Så vill du se klippet besök hennes blogg: http://tizia.bloggplatsen.se/ . Funkar inte länken finns hon till vänster under bloggar jag läser: Tizia.

Blir ingen lång uppdatering för de har jag inte tid med, mys och gos med VÄRLDENS BÄSTA Mc Dreamy nu!<3 Älskar dig Robin Stattin!


En bild från idag, den bjuder jag på gott folk!   



Av Persdotter - 2 december 2010 09:56

Hemma från jobbet idag, strider egentligen mot de jag vill. Men jag behöver vara hemma, vila och fundera på mig själv. Allt känns så otroligt konstigt och fel just nu, de är något som inte stämmer men jag vet inte vad de är. Allt känns bakofram, ut och in, upp och ner... Vad är de för fel på mig?!  

Hela min kropp känns kall, ingen värme alls, ingen värme i händerna, ISKALLA! Huvudet håller på att sprängas av denna huvudvärken, har haft den i 3 dagar nu, att sova ordentligt kan jag inte heller. Åhh, jag hatar när de är såhär?! VAD ÄR FELET?!



I smile when people want me to smile but the smile I have is not real. I go in my bubble day in and day out, when should I stop and wake up again?
I just want to be understood! But when?
The snow is falling down and I'm sitting here, thinking about everything.

When should I get myself to smile again?
 

Ovido - Quiz & Flashcards