Alla inlägg den 3 december 2010

Av Persdotter - 3 december 2010 12:15

Snökaos är ju vad man kan kalla det iaf, hade nästan snö upp till knäna i morse när jag var ute på morgon rundan med Tyzon. Jag är fortf i chock över att vi fick snö i November, var år och dagar sen man hade de sist. Tror de måste ha varit när jag bodde ute på landet sist, med andra ord många år sen. På tal om landet, får väl erkänna att jag saknar de ganska mycket. Men som nu tex när de är så mycket snö är jag glad att vi bor i lägenhet, men som sagt målet är att en dag sitta där ute i huset i skogen.

Det blev jobb idag som skönt är, tar en paus i jobbandet nu för att blogga en runda. Kanske inte de bästa att göra men får ut lite saker jag har inom mig plus att de är så fruktansvärt skönt att skriva på detta tangentbordet. Har bara Mac här, och innan har jag hatat mac eftersom jag inte har fattat mig på dem. Men jag får ta tillbaka de där, Mac är faktiskt en helt okej dator.

Haha, snacka om att jag skriver om lite allt möjligt idag haha! Ganska härligt att de inte bara blir deppiga saker och lite mer positiva m.m

Nu tror jag allt att jag får gå tillbaka med att jobba igen, men först en cigg sen blir det nya tag! Slänger nog in ett blogginlägg lite senare.

Ha en toppen dag, för de ska jag ha! 

Puss & Kram / Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards