Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Snälla, bara sluta!!

Av Persdotter - 10 december 2011 14:41

"Jag förstår att du mår dåligt nu", hur kan folk veta de? Hur kan de veta hur jag mår? Jag bara berättar att jag mår dåligt m.m och får svaret, "Jag förstår". Men nej ni förstår inte! Ni förstår inte hur det är att lämna någon som man älskar överallt annat på hela denna jorden, ta sina saker och gå därifrån! Ni förstår inte hur det är att inte ha något hem till sin dotter utan leva hemma hos vänner och tillslut flytta hem till mamma. Ni förstår inte hur jag känner och hur jag mår, så snälla SLUTA säg att ni förstår hur dåligt jag mår!

Skrev över tyzon härom dagen till Tizia, kändes både bra och dåligt. Känner stor ångest över mig själv och klandrar mig själv något så otroligt. Varför tog jag den lätta vägen? Varför stannade jag inte kvar och kämpade? Är jag så jävla svag egentligen?! Känns som att jag är nere på botten och tittar upp på alla människor. Har jag verkligen valt rätt väg nu? Vilken är den rätta vägen?! När kommer alla posetiva dagar tillbaka? Kommer dom tillbaka? "De är bara så du känner nu, de kommer ändra sig sen". Mmmm, SEN, men när kommer de där SEN:et som får mig att le igen, som får mig att vara på toppen?!







Stella, mammas fina älskling.

Du kommer nog aldrig att förstå hur mkt du betyder för mamma.

Du är det bästa som någonsin har hänt mig.

Jag lämnar dig aldrig, jag skyddar dig med mitt liv.

De är du som får mamma att andas och fortsätta orka

Mamma älskar dig så ofantligt mkt

  

 

 
 
aschmanda

aschmanda

24 januari 2012 01:30

Jag förstår idig. För jag har varit med om likadana grejer. Men däremot betyder de inte attt vi reagera likadant!
Men för en gångs skull som jag sa till dig sååå vet jag hur de känns. Sötnos ta hand om dig o busen! Du kan alltid slå mig en pling, om de är nåt. Alltid komma hit om du mår kasst! Pusss tänker på er båda!

http://aschmandas.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persdotter - 20 oktober 2012 09:10


  Då var det gjort, ett sista farväl att Lilltrollets pappa. Igår var urnsättningen, otroligt fint! Faster L bar honom från kyrkan och fram till hans plats underklockringning, Faster L, Prästen, jag och Lilltrollet gick först. Väl framme vid pla...

Av Persdotter - 27 september 2012 12:51


Då sitter vi i bilen påväg hem igen, har haft de toppen dessa dagar. Hela familjen behövde komma ifrån Karlskrona ett tag efter allt som har hänt nu den senaste tiden. Får väl erkänna att de gör ont i hjärtat att lämna Hjo, men åker snart upp igen ä...

Av Persdotter - 5 september 2012 20:52

Har flera gånger försökt sätta mig och blogga men har verkligen inte kunnat, orden tar slut. Jag börjar om och skriver en massa, läser igenom och raderar. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig innan jag spricker. Såg att mitt sista blogginl...

Av Persdotter - 26 april 2012 19:04

Igår hände det som inte fick hända, som jag har sagt aldrig mer kommer hända igen! Paniken! Vi skulle bara ut och handla, jag känner hur jag börjar kallsvettas, må illa, få svårt att andas och vill helt enkelt bara därifrån. Jag vet inte varför den k...

Av Persdotter - 25 april 2012 08:19

God morgon alla glada! Vet inte direkt om detta vädret är så glatt egentligen, grått och disigt. Var är min varma vår?! Vill ha värme nu! Har varit uppe med Lilltrollet en timme redan, hon ville inte somna om trotts att mamma helst ville att hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards