Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Persdotter - 1 juni 2011 12:01

Fy bubblan för detta åskväder som var inatt! Usch säger jag bara! Flög upp ur sängen och drog ut alla sladdar till TV och dator (ja jag vet i och med att man bor i lägenhet så behöver man inte de, men jag gör de ändå) I och med att jag gick upp så fäljde ju lilla Tyzon med, första riktiga åskvädret för honom men de var inga problem. Matte visade ju sig dock inte rädd utan försökte vara så lugn som möjligt. Krypte tillbaka ner i sängen och gosade in migg i Mc Dreamy, efter ½ timme - 1 timme så somnade jag äntligen igen!

Pratade med min Mor idag och frågade ifall hon hade hört ngt men nej de hade hon såklart INTE. Förstår inte hur man kan sova så hört så man inte hörde de inatt! Helt sjukt! De bästa var att hon sa att jag inte fick brusa upp mig för mkt, jag måste ju vara lugn m.m Men HALLÅ, hur lätt är det?! Jag är verkligen LIVRÄDD för åskan och har varit det sen jag var liten! Inte så lätt att helt plötsligt sluta vara de.

Men andra ord blir det när den lill* kommer, då får jag absolut hålla de inom mig för att inte visa den lill*.


För övrigt så är det fullrulle i magen HELA tiden! Jag har vant mig så mycket nu känns de som så jag tänker inte alltid på de.Gick in i vecka v 26 igår, tiden går så fort! Känns fortf som det var igår jag gjorde graviditetstestet! Hihi!

Nehe, nu måste jag verkligen städa! De kan inte se ut så här!!!


Puss & Kram/ Persdotter


  Bjuder på denna bilden

Ovido - Quiz & Flashcards