Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Persdotter - 29 juni 2011 12:01

Idag blev det allt en stressig morgon. La mobilen på laddning igår kväll (visst, jag vet att mobilen kan vara lite knas och inte ladda ordentligt. MEN jag såg till att den laddade). Vaknade när det ringde på dörren, det var A som ringde på och skulle passa Tyzon, hon kommer ALLTID vid 7. Oups!! PANIK! Slänga i sig frukosten m.m, ringer och säger att jag har försovit mig och kommer så fort jag kan. Jag hinner inte med bussen 7.28, missar även 7.58 Så för att vara på säkra sidan att hinna till jobbet innan kl.9 så satte jag mig nere vid bussen 7.15 (för ni som inte vet så har vi vår busshålltsplats precis nedanför balkongen). Ont i hela kroppen med, vaderna ska vi inte ens prata om, tror de blir att köpa stödstrumpor idag kanske. Ryggen värker som attans och blåsan har krympt till de minsta. Haha, usch märker att jag har en sådan dag då jag bara klagar idag, hihi!


Igår var inte heller ngn bra dag, tror allt att jag har kommit in i en sådan period nu. Jobbet gick sakta och jag ville enbart hem HELA dagen. Efter jobbet kom lilla T och hämtade mig, drog ut till Babyproffsen för att hämta mitt startpaket + blöjhink (inte en dag förtidigt). Efter de beslöt vi oss för att äta Donken, jag tyckte jag var värd de efter den dagen på jobbet. Bryggarberget here we come! Tänkte att i och med att de är så varmt så blåser det nog en del där uppe, men nej då var det ju naturligtvis tvunget att vara vindstilla nästan! I med maten och sen hem på kaffe, åkte för att hämta Mc Dreamy och Tyzon i skogen. Sen blev det bada för hela slanten, eller ja Tyzon och T badade, jag vadade   Men kände att de räckte för mig, visst var jätte varm sen innan men sen när man väl skulle ner där med hela kroppen och ingen sol så ångrade jag mig. T och Tyzon badade nog i 20min och Tyzon var så lycklig, skuttade och busade med T så det stod härliga till. Mammas lilla älskling ska förövrigt till veterinären på måndag, han har eksem i öronen och nu har dom blivit JÄTTE stora. Tycker så synd om honom när de kliar på honom, han vet att han inte får så han tar bara upp bakbenet i luften och sen ner lika snabbt. Hoppas på att dom kan hjälpa honom, plus att han ska ta sin 1-års spruta med snart. Fullrulle hela tiden!


Nehe, tillbaka till jobbet och vara lite duktig! 


     Den lilla fina magen  

  Mamma längtar efter att få träffa dig 

Ovido - Quiz & Flashcards