Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Persdotter - 3 februari 2012 22:47

Poppat en skål med popcorn och ska snart mysa ner mig i soffan en liiiiten runda innan de blir sängen. Har precis avslutat ett samtal med världens bästa Sis<3, så skönt att äntligen ha fått ut sig allt och kan rikta stegen framåt ist för bakåt. Har ju som sagt varit lite i min egna värld dessa senaste veckorna som har varit., men nu är jag på gång igen.

Har haft sötaste Maoulin här på kafferep, mysigt värre. Var ett tag sen, så fanns en del att prata om.


Mammas älskade Lilltroll börjar bli sjuk på riktigt nu. Ont i halsen, nyser, snorig och hostar. Hon vill inte ha puré och knappt gröt heller, de som går ner är ersättningen men inte kan hon bara leva på de?! Så i morgon om hon är likadan blir de alvedon för halsen så hon får i sig lite puré. Mammas älskling!


Tror nog att jag skippar soffan och slänger mig direkt i sängen, gosar ner mig med alla kuddarna och hoppas på att få somna otroligt gott.


Natti natt! / Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards