Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Persdotter - 4 februari 2012 23:02

Alltså jag blir så otroligt trött på dessa "fjortisar" som härjar i detta trapphuset! Upp & ner, ut & in!! Slänger burkar hit och dit, fimpar, godispåsar och så tar dom MIN burk!! Jag har ALDRIG haft några problem innan! Den har ALLTID fått stå där. Förra gången förde dom ett j*vla liv och denna gången snor dom och skräpar ner som f*n! Ska jag behöva hota hyresvärden med att flytta för att bli av med dem?! Alltså vad är detta?! När man själv var i deras ålder, beteede man sig verkligen så? Jag har iaf inget minne av att JAG var sådan iaf!

Och sedan när man är ute och röker hör man ngn säga: - Alltså, de är så mkt folk i min lägenhet och jag vet inte vilka alla är, hihi!

GODE GUD! Förra gången dom hade fest så var de som sagt ett j*vla liv så hyresvården fick komma och slänga ut alla ungarna. Dom är ju som myror!!

Vill dom ha fest, visst fine! Men dom ska lära sig att respektera sin omgivning!!! Nej, de blir att säga till "hustomten" i morgon!!


Puss & Kram/ Från en förbannad Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards