Alla inlägg den 3 november 2010

Av Persdotter - 3 november 2010 11:47

God morgon!

Får väl ta och slå mig själv på fingrarna för att jag inte har bloggat på ett tag, men som sagt att vara här uppe är som att ha semester. Så det fick bli en liten semester från bloggandet med, jag menar vem har tid att sitta vid datorn när man är här? 

Sitter just nu i Mc Dreamys systers lägenhet och bara njuter av att inte vara hemma. Mc Dreamy följde med en kompis när han körde lastbil inatt så han kommer inte tillbaka förrens lite senare. Kan ni tänka er de? Och jag som sa till Mc Dreamy innan vi åkte: Lämna mig inte själv bara, jag ber dig. Sen frågade han om de var okej, och jag kände verkligen efter och de känns som att jag är hemma typ. Jag mår så otroligt bra här, och just av att kunna umgås med människor som jag inte har känt så länge är ju ännu bättre. För att göra en lång historia kort, paniken finns inte när jag är här uppe. Visst, har fått två små men inget som har varit JÄTTE stort.

Om man kanske ska ta och flytta upp hit? Skita i Karlskrona och lämna allt bakom sig? Hmm, vi får väl se vart saken leder.

Mc Dreamys syster har även klippt mig, så jävla nöjd! En frisör hade inte kunnat göra de bättre, de är precis så som jag vill ha de!  

 

Så otroligt nöjd!


Jaha, nu är de bara 5 dagar kvar sen hem till Karlskrona igen. Visst jag saknar katterna och lite så, men de hade varit skönt att stanna här ett tag till. Skönt att komma ifrån verkligheten ett tag.

Nehe, nu blir de kaffe och en cigg. Sen kommer Mc Dreamys syster + son & L + Mc Dreamys Dotter, härligt! Blir att springa bort en runda till Hem och Hobby och handla med sig lite skit   För övrigt min nya favorit butik!


Puss & Kram / Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards