Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Vart tog året vägen?! Gott nytt år!!

Av Persdotter - 30 december 2010 13:00

Nyår i morgon då, tänk ett helt år har gått sen sist. Vart har tiden tagit vägen egentligen?! Och vad har jag gjort? Samma sak som i somras, hängde inte med alls på vad som hände förrens sommaren var över.


Vad hände just mig 2010?

* Började med medicinen  

* Jag och Mc Dreamy flyttade ihop

* Skaffade Devil, Texas och Tyzon  

* Lärde mig att åka bussen själv (ni som känner mig förstår mig)  

* Började jobba, eller timvika iaf

* Åkte tåg upp till Mc Dreamys familj

* Träffat underbara människor som jag ALDRIG kommer att släppa! 

* Skrev in mig på körskolan

* Och så _________


Så om man tittar på de så har de ju faktiskt hänt lite i mitt liv ändå, eller de har hänt mer men varför ska jag lägga ut allt?! Haha!

Nu ska jag vara så tråkig och säga att 2011 kommer att bli de bästa året någonsin, jag vet jag vet de säger man alltid. MEN jag VET och KÄNNER att detta året kommer bli ett toppen år. Eller rättare sagt de blir vad man gör de till!

Hmm, nu när jag tänker efter så har jag för mig att jag sa samma sak förra nyår. Att detta året skulle bli ett toppen år, visst de har ju inte varit ett skit år utan snarare tvärtom men de finns alltid några saker som man hade velat ändra på.

Men skit samma, de som har varit har varit! Inget man kan göra åt!


Sista dagen på jobbet idag! Sen är man ledig tills Februari, eller som Babe sa: "Maja, du är inte ledig! Du är arbetslös".

Men att säga att man är arbetslös funkar inte lika bra som att säga att man är ledig jue, hihi!

Detta får då bli de sista blogginlägget för detta året! Åker ju hem till Mr and Mrs Snutt när jag har slutat så inget bloggande förrens jag kommer hem igen skulle jag tro.


Men jag önskar er alla ett RIKTIGT Gott nytt år!


Puss & Kram / Persdotter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persdotter - 20 oktober 2012 09:10


  Då var det gjort, ett sista farväl att Lilltrollets pappa. Igår var urnsättningen, otroligt fint! Faster L bar honom från kyrkan och fram till hans plats underklockringning, Faster L, Prästen, jag och Lilltrollet gick först. Väl framme vid pla...

Av Persdotter - 27 september 2012 12:51


Då sitter vi i bilen påväg hem igen, har haft de toppen dessa dagar. Hela familjen behövde komma ifrån Karlskrona ett tag efter allt som har hänt nu den senaste tiden. Får väl erkänna att de gör ont i hjärtat att lämna Hjo, men åker snart upp igen ä...

Av Persdotter - 5 september 2012 20:52

Har flera gånger försökt sätta mig och blogga men har verkligen inte kunnat, orden tar slut. Jag börjar om och skriver en massa, läser igenom och raderar. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig innan jag spricker. Såg att mitt sista blogginl...

Av Persdotter - 26 april 2012 19:04

Igår hände det som inte fick hända, som jag har sagt aldrig mer kommer hända igen! Paniken! Vi skulle bara ut och handla, jag känner hur jag börjar kallsvettas, må illa, få svårt att andas och vill helt enkelt bara därifrån. Jag vet inte varför den k...

Av Persdotter - 25 april 2012 08:19

God morgon alla glada! Vet inte direkt om detta vädret är så glatt egentligen, grått och disigt. Var är min varma vår?! Vill ha värme nu! Har varit uppe med Lilltrollet en timme redan, hon ville inte somna om trotts att mamma helst ville att hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards