Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Persdotter - 3 februari 2011 23:07

Nu har dagen äntligen kommit! Datorn funkar igen, YES! Fast jag tror faktiskt att de har varit jobbigare för Mc Dreamy att vara utan dator än för mig.

Bloggtorka kanske man oxå kan säga att jag har haft, lagom till att jag hade tänkt sätta mig ner och skriva ett par rader så dör datorn! Typiskt!

Men får väl ta och erkänna att de har varit ganska skönt utan dator, fast visst lite naken m.m har man allt känt sig.


Så vad har hänt den senaste tiden, jo de ska jag ta och berätta.... inte allt för mycket. Man kan väl säga att jag har inte så mycket att skriva om egentligen  

Känner mest att de enda jag vill nu är att åka upp till alla underbar uppe i Hjo som jag saknar ngt så fruktansvärt!!! UNDERBARA MÄNNISKOR!!!!  


Nehe, ett litet inlägg fick de bli iaf. Men nu blir de nog att sussa kudden!


Puss & Kram / Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards