Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Persdotter - 28 februari 2011 12:14

Kändes konstigt i morse när jag vaknade att inte behöva gå till jobbet, men vaknade vid 6 så fort Mc Dreamy gick ur sängen. Hade velat sova lite längre men ganska bra om jag fortsätter att ha denna rutinen med att gå upp tidigt, jobbar på fredag med.

Denna veckan är det mycket att göra, eller mycke kanske de inte är men jag har att göra om jag säger så. Idag städa, i morgon ärenden inne i stan, onsdag ledig, torsdag körlektion och på fredag är det både jobb & tvättstugan. Jag kommer ju inte ha tråkigt iaf, hihi!

Var ute hos Mr and Mrs Snutt i helgen, UNDERBART! Fixade i deras trädgård och bara tog de lugnt, tränade även Tyzon lite på att vara själv.

Tränar honom även idag på att vara själv, tror de hjälpte att jag gjorde det igår för än har han INTE hoppat på dörren. Så nu gäller det att träna varje dag så klarar han det tillslut! Ska inte ge upp!


Inte många dagar kvar till "DEN DÄR DAGEN", tråkigaste är att det är dagen innan min och Mc Dreamys födelsedag (ja vi fyller år på samma dag, tråkiga vi är!)

Hoppas bara på att allt kommer att må bra, ska ju göra smörgåstårta jue! Åh fan va hungrig jag blev nu! MUMS!

Nehe, tillbaka till städningen! Blev en liten uppdatering iaf  


Puss & Kram/ Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards