Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Persdotter - 19 maj 2011 14:38

Tack vare underbara Tizia så kan jag äntligen blogga igen! Har varit utan internet nu ett bra tag, men nu är den igång igen! JIPPIE!

Har varit otroligt tomt att inte kunna skriva varje dag som jag har velat, hade ju tänkt att man kunde följa min graviditet med m.m här igenom oxå jue. Så får ta och fixa detta nu.


Är alltså idag i v.24+2, tiden går så otroligt fort måste jag säga. Tycker inte att de var allt för längesen jag fick reda på att jag var gravid. Men nu har även dessa underbara sparkar börjat komma igång ordentligt! Så otroligt mysigt!

Kan inte beskriva känslan när man ligger och stirrar på magen, både ser och känner hur den rör sig. HELT UNDERBART 

Nehe, nu blir de bebismusik och diska en runda!


Puss & Kram / Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards