Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Persdotter - 3 oktober 2010 20:43

Och då var denna veckan också slut, fan va snabbt de går. Dagarna flyger bara fram och snart är det julafton igen, 81 dagar kvar för att vara exakt. Undrar hur denna julen kommer att bli, inte som förra iaf. I och med att mina föräldrar är skilda så firar vi "två" julaftnar eller nu hur jag ska skriva. Dagen innan den riktiga julafton har vi alltid "lilla julafton" (som vi kallar de), med julbord och lite paket öppning. Själva julfton firas hemma hos far och hans sambo med alla barnen och familj. Men detta året blir det inget med de. De är detta året som vi i familjen ska fira med våra respektive, med andra ord ska jag fira med Mc Dreamys familj. Eller jag hoppas på att de blir så iaf, vill inget mer än att åka upp till Mc Dreamys mamma och träffa alla. Men så länge jag firar min jul med Mc Dreamy så kommer den att vara underbar. Helst av allt hade jag velat att Mc Dreamy firade julen med sin dotter nu när han ÄNTLIGEN har fått kontakt med henne igen, är så otroligt glad för de! Jag kom ihåg ibörjan när vi träffades och han berättade om henne m.m Han hade då ingen vidare kontakt med henne men jag fick honom till att ändra sig, och de är jag glad för. Visst de är långt emellan dem men tänk vilken tur att telefon finns, hihi!

Men nu kom jag ur ämnet en liten runda, julen var det ju. Jo, så vi får se hur denna julen blir. Man kan ju hoppas på lite snö iaf. Fast de behöver inte komma lika mycket som de gjorde nu i julas, iaf inte så på en gång. Man måste ju hinna förbereda sig lite.


Jaha, söndag var de. I morgon blir det jobb, eller ja de blir jobb hela denna veckan och sen måndag nästa vecka med. Så otroligt härligt att ha något att göra om dagarna. Och så klart om man trivs bra med så är de ju ännu bättre. Men de är nog de som jag tjatar om mest i bloggen om hur bra jag trivs men så är de med de!  

Förresten, den andra tatueringen kommer i november. Fiskarnas tecken i nacken, har haft den bilden ett tag och även velat göra den men nu är jag redo! Eller rättare sagt nu har jag pengar till de. Längtar som bara den!


Nehe, snart blir det ut och gå en runda med Mc Dreamy, Bella och vovvarna. Härligt med en kvällspromenard!


Puss & Kram /Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards