Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Persdotter - 13 oktober 2010 09:14

 

En inte lika solig morgon som igår, men de funkar. Sitter här och gosar med min svarta Panter, Devil! Borde egentligen sätta igång med städningen men jag orkar inte riktigt än, men jag måste vara färdig innan ett. Vi får nämligen besök av Mc Dreamys pappa idag, eventuellt Mc Dreamys kusin och sen en gammal kompis till mig. Så jag vill ju inte att någon av dom vill gå så fort dom har kommit för att de är skitigt och äckligt i lägenheten, inte för att de är JÄTTE stökigt men jag får väl erkänna att jag är lite pedantisk av mig. Visst ibland kan de väl vara bra, men ibland tycker allt Mc Dreamy att jag är lite löjlig. Hihi, men jag är född sån 


Just de ja, hemmafru idag då. Städa och sen göra köttbullar, få se om de kommer gå att äta. Jag kan inte köpa färdiga köttbullar eller biffar, vet inte varför men vill hellre ha hemmagjorda. Dom blir mkt godare! :) Hihi!

Nehe, om jag kanske ska börja ta tag i städningen nu så att de blir ngt gjort. Dricka upp kaffet, ta en cigg och sen sätta igång! Nu kör vi! :)


Puss & Kram/ Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards