Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Persdotter - 12 oktober 2010 08:09

Det börjar med att något är konstigt, man kan inte sätta fingret på de. Man vet helt enkelt bara att ngt är konstigt. Sen kommer den där känslan i magen då man verkligen VET att de är ngt som inte är som de ska. Jag HATAR den känslan! Den känslan är nästan värre än när paniken smyger sig på en. Gå runt och visa alla att allt egentligen är bra när man har känslan i magen och VET de.

Nu har jag iaf fått svar på den känslan jag hade i magen och de var som jag trodde, vi kvinnor är ganska fantastiska ibland måste jag ju säga.

Som sagt, visst känslan i magen är kvar men svar har jag iaf fått. Trodde de skulle gå över, men nej de har de inte gjort. Får helt enkelt ta en dag i taget.


Sista dagen på jobbet igår var ledsam måste jag säga. Det var riktigt jobbigt att ta sig hem, men jag ska ju tillbaka dit snart igen. Så nu blir det att gå hemma i några dagar igen, undra hur länge de kommer ta innan jag tröttnar.

Fan, jag kan inte släppa lite av gårdagen och vill egentligen bara ta och skriva ut allt, men de gör jag inte. På ett sätt så känns de bäst att de stannar där de är, de blir nog som sagt bäst så. Men, aaa.... äh... skit samma!!

Så vad händer idag, städa! Får besök i morgon och på torsdag så då ska de vara kliniskt rent här hemma! Känner jag mig och Mc Dreamy rätt så kommer de nog allt ta 1-2 dagar att städa. Visst de är bara en tvåa, men vi tar ett rum i taget. Eller så är vi helt enkelt för lata för att städa, haha så kan det ju med vara. Men de ska iaf bli rent tills i helgen, ska ju ut i skogen i helgen med jue! HÄRLIGT!


Jag sitter här i fåtöljen och tittar mot soffan, där ligger både katterna och hunden, helt slut körda! Jobbigt att gå upp tidigt om morgonen. Får väl ta och erkänna att jag är en aningen trött men känner att jag kan lika gärna vara uppe tidigt ändå. Nehe, ta en kopp kaffe till och sen bara njuta av de fina vädret! Håller tummarna för att detta kan bli en bra dag, känner att de behövs just nu.


Puss & Kram/ Persdotter


p.s Som jag sa igår, så älskar jag dig över allt annat på hela denna jorden. Som du sa, jag är frun i ditt liv och du är mannen i mitt liv. Du och jag föralltid! Inget kan komma emellan oss, vi fixar allt! Du & jag mot världen!  

Ovido - Quiz & Flashcards