Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Persdotter - 11 oktober 2010 11:55

Inte trodde jag att de skulle vara så här svårt att sluta jobba, fan kommer kännas jätte tomt nu jue. De är inte annat än att man blir en aningen deprimerad faktiskt om jag ska vara ärlig. Men som tur väl är så är det dags i december igen! :) Längtar redan!

Har för övrigt börjat tänkta på de med, nu när jag ändå inte kommer att jobba så ska jag börja ta tag i vikten hade jag tänkt. Upp på morgonen och ta en promenard med Tyzon låter helt perfekt! En liten rask promenard kanske, få se om han orkar hålla igång. Eller rättare sagt vi får se om jag orkar håll igång de   

Men jag har bestämt mig nu iaf, några kilo till ska bort, de skadar inte och jag vet att jag mår så mycket bättre själv om jag kan få gå ner de sista. Blir ivrig bara jag tänker på de!  

Nu märker jag att de har varit mycket igång, många tankar som snurrar och yr i huvudet på mig. Saker jag vill, saker jag måste, saker jag absolut inte vill. Men får iaf ta det som de kommer.


Var hemma hos Mr and Mrs Snutt i helgen och hade de toppen, som vanligt! Var ute i skogen i 2 timmar och plockade svamp, blev inte så många men vi kom inte hem tomhänta iaf. Under dessa två timamrna sprang Tyzon lös hela tiden och har aldrig sett en lyckligare hund! Duktig som bara den var han med, vi tränade sök och hit. Min Fis skötte sig så bra så! Riktigt stolt över honom!   Ska ut till skogen i helgen igen och då ska vi ha en hel dag ute i skogen, mån tro att Tyzon kommer vara lycklig!  

Nehe, nu blir det att dricka upp sista kaffet och sen fortsätta jobba!


Puss & Kram/ Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards