Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Persdotter - 14 oktober 2010 09:15

Då är man uppe tidigt i vanlig ordning. Jag som tänkte att eftersom jag inte jobbar längre så kan jag kanske få sova ut en hel del, men nej de gick inte. I och med att Mc Dreamy är sjuk så blir det upp tidigt för att ge Tyzon mat och gå ut med honom. Men ska jag vara ärlig så ska jag egentligen inte klaga på de, mysigt att gå ut med Tyzon om morgonen faktiskt. Fast de är oftast när de är fint väder visserligen, hihi!


Nu är de inte många dagar kvar tills jag sta tatuera mig igen, spännade! Just de, nu vet jag dock inte om de blir någon tatuering. Mc Dreamy, jag och Tayzon ska åka upp till Mc Dreamys mamma och träffa Mc Dreamys dotter A och hennes Mamma L, tyvärr är de ju samtidigt som jag skulle tatuera mig. Eller iaf just den veckan, så antingen blir den innan eller efter. För jag tänker inte stanna hemma bara för att jag ska tatuera mig, aldrig i livet!

De ska bli så kul att äntligen få träffa A&L, pratade lite med L igår och måste säga att hon verkar vara jätte trevlig och lätt att prata med

Men visst får väl ta och erkänna att jag är lite nervös inför själva resan, åka tåg och buss en bra bit. Men detta ska jag fixa, de är bara så! Jag vill verkligen fixa de och då kommer jag göra de!

Hmm, men vad händer annars idag? Har inte en aning, vi får iaf besök av Mc Dreamys vän senare. Men de skulle bara bli en snabbis.


Nehe, dricka lite mer kaffe och sen ta ut Tayzon, Mc Dreamys & D på en promenard. Låter toppen bra! ;)


Puss & Kram /Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards