Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Persdotter - 21 oktober 2010 13:20

Då var tvättstugan avklarad, så härligt. Har tvättid på måndag igen, tur att man kunde få en liten tidigare tid i och med att vi åker på torsdag. Hade egentligen velat ha en tvättid på onsdag, men de gick inte. men man får inte alltid som man vill.

Var iaf ute vid amiralen igår med mor först onoff och sen jysk. Köpte mig min älskade systemkamera som jag har velat ha så otroligt länge! En Nikon D3100, skit snygg. Sen blev det en rosa kameraväska, 2 minneskort och sen 2 års försäkring. Men de dummaste var allt att onoff hade inte kameran inne i butiken så jag får vänta tills i morgon, kanske ännu längre om den inte kommer i morgon. Men ska jag vara ärlig så är det värt de! Jag kollade även på en annan kamera som var snäppet billigare än denna Nikon, men de var då mor sa: "Har du bestämt dig för en så ska du ta den. Inte välja en bara för att du kanske kan få den nu". Så jag får helt enkelt vänta.


Nu väntar både jag och Mc Dreamy att Bella ska sluta så ska vi ut emd hundarna och sen koppla in den nya hemtelefonen, bredbandet och boxen!  

Kika på en massa filmer ikväll blir de nog!   Kan hoppas på att de kan bli lite mys med min Mc Dreamy ikväll  


Nu blir de röka och sen plocka lite här hemma iväntan på Bella.


Puss & Kram / Persdotter


  Här är min älskade systemkamera!  

Ovido - Quiz & Flashcards