Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Persdotter - 18 oktober 2010 08:24

Blää! Är trött som bara den, vaknade av en ylande hund som ville gå ut. Mc Dreamy var uppe före men gick och la sig igen, så jag fick ta de lilla odjuret.

Har varit hemma hos Mr & Mrs Snutt i helgen, mysigt som vanligt. Var i lördags ute och plockade svamp, vilket har blivit lite utav en tradition, hihi! Tyzon trivdes som bara den med att springa lös i skogen och hoppa ner i ett vatten drag. Vi hittade faktiskt en hel del svampar, trattkantareller, vanliga kantareller och taggsvamp. De blev fler än förra gången iaf, då vi knappt hittade 10st kantareller! Haha! Vi satt även och planerade julafton som kommer att firas hemma hos dem. Har bestämt oss för att skapa en ny "tradition". Jag och Mrs Snutt planerade julbordet m.m Längtar faktiskt som bara den efter julbordet. För övrigt så ska jag försöka mig på att göra en egen julskinka iår *host*, vi får se hur de går med de! Haha!


Blir en lugn dag idag tror jag allt, jag och Mc Dreamy ska in till stan och fixa lite saker. Sen blir de nog en massa plugg, skrev ju som sagt in mig i körskolan i fredags    Sen blir det teorilektion på onsdag! Första, så vi får se hur de går!

Nehe, nu blir de mer kaffe och sen ut med Tyzon en runda till, Mc Dreamy vaknade nu med så de får bli lite morgon mys!


Puss & Kram/ Persdotter

Ovido - Quiz & Flashcards