Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Persdotter - 7 oktober 2010 14:20

Nu märker man verkligen att de är höst och att vintern nästan står på tröskeln. Regn, blåsigt och kallt. Man kan ju undra vad sommaren tog vägen?! Och vad fick jag gjort i sommar egentligen? De var då inte mycket iaf, känns som att de inte har varit någon sommar än. Allt sa "pang" och sen var den borta. får se till att nästa sommar inte blir likadan. Men iaf, nu är det 77 dagar kvar till julafton och jag har faktiskt börjat planera lite julklappar. Inte allt för många men jag vet iaf vad jag ska ge Mc Dreamy. Undrar hur många julklappar de blir i år egentligen? Hmm, mycket jag undrar! Haha! Får väl ta och erkänna att jag sitter på jobbet och ska slänga in ett inlägg, har rast så då kan man passa på. För ut och gå vill jag verkligen inte nu, räcker att jag ska gå hem sen. Huu KALLT!

Jobbar bara tom. måndag sen är jag ledig tills december  Känns skönt på ett sätt att sova lite längre, men kommer sakna detta som bara den. Men sen i december blir det en massa jobb, första veckan och sen de två sista veckorna. HÄRLIGT! Trodde dock aldrig att jag skulle trivas med att jobba här faktiskt, men de gör jag.


Hur mår man annars då? Jo då, de funkar. Var på plastparty hemma hos Allra Käraste Syster igår, trevligt. Visst de hade en massa bra grejer men inget jag ville lägga pengarna på, men gud va trött jag var sen när vi kom hem. Åt lite sen blev de sängen på direkten, hihi.

Nehe, får nog ta att sätta igång och jobba igen.


Puss & Kram/ Perdotter


P.s Helt underbart att lyssna på Lugna Favoriter när man jobbar  

Ovido - Quiz & Flashcards